|
|
Tomasz Wański
Tomasz posiada ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi Klienta, logistyki, zarządzania zasobami ludzkimi i sprzedaży.
Rozpoczął karierę zawodową jako inżynier - szef laboratorium w Instytucie Automatyki w Warszawie. Kolejnym etapem rozwoju zawodowego było stanowisko Dyrektora - Pełnomocnika w firmie polonijnej projektującej i produkującej urządzenia automatyki przemysłowej. W 1991 roku Tomasz dołączył do formującego się zespołu Xerox w Polsce obejmując stanowisko Dyrektora Technicznego. W ciągu 11 lat kariery w korporacji w Polsce zbudował od podstaw organizację serwisową i stworzył biznes serwisowy Xerox. Opracował i wdrożył kompleksowy system budowania zadowolenia i lojalności klientów. Przygotował i wdrożył ofertę usług serwisowych, a także sprzedawał usługi kluczowym klientom. Był odpowiedzialny również za logistykę w Polsce. W czasie pracy w Xerox osobiście prowadził projekty kompleksowych akwizycji firm i projekty wydzieleń (outsourcingu).
W ciągu ostatnich lat Tomasz działa jako niezależny konsultant biznesowy, trener, coach i mentor (Tomasz jest Prezesem Stowarzyszenia mentorów „PROMENTOR”). Pracował dla firm i korporacji z branży FMCG, urządzeń biurowych, organizacji sprzedażowych, firm farmaceutycznych, finansowych wspierając je w umiejętności zarządzania pracownikami i sztuce sprzedaży, rozwijaniu strategii obsługi klienta, budowaniu skutecznych zespołów. Rozwijał pracownicze umiejętności zarządzania biznesem i budowania relacji z klientami. Tomasz ma głęboką wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu Centrów Rozwoju, tworzeniu schematów motywacyjnych i zarządzaniu pracownikami. Posługuje się swobodnie angielskim, komunikuje się na poziomie podstawowym po rosyjsku, czesku, słowacku i niemiecku.
Tomasz uzyskał tytuł magistra inżyniera mechanika na Politechnice Warszawskiej. Ukończył wiele szkoleń biznesowych w Xerox, a także kurs metodyki zarządzania projektami PRINCE2.
|
|